Strategie SEO dla nowych stron internetowych

0
2197
Strategie SEO dla nowych stron internetowych

Wdrażanie SEO dla nowej strony internetowej nie powinno stanowić przeszkody w uruchomieniu witryny, ale ważne jest, abyś zrobił kilka rzeczy. Po całej pracy, którą już wykonałeś na stronie, możesz nie być chętny do inwestowania jeszcze więcej czasu i energii. Ale SEO jest jednym z najlepszych sposobów, aby zapewnić, że potencjalni klienci mogą znaleźć Twoją witrynę w wyszukiwarkach, i prawdopodobnie nawet ważniejsze niż piękny projekt, który zajął kilka ostatnich miesięcy.

Strategie SEO dla nowych stron internetowych

Oto 3 z najlepszych strategii związanych z SEO dla nowych stron internetowych.

Przeprowadzenie badań słów kluczowych

Zastanów się, w jaki sposób znajdujesz informacje w sieci. Jeśli jesteś jak większość ludzi, wpisujesz kilka słów do wyszukiwarki, takiej jak Google i przewijasz wyniki, aż zobaczysz stronę, która wygląda obiecująco. Teraz pomyśl o internautach, których chcesz przyciągnąć. Prawdopodobnie używają oni podobnej metody, a jedynym sposobem na przyciągnięcie ich jest uwzględnienie słów kluczowych, których szukają na Twojej stronie.

Prowadząc badania słów kluczowych, możesz określić, jakich słów i fraz związanych z Twoją działalnością poszukują ludzie. Potencjalni klienci muszą wpisać coś do wyszukiwarki, aby uzyskać wyniki, a to do Ciebie należy identyfikacja najbardziej odpowiednich słów i fraz dla Twojej witryny. Po zidentyfikowaniu słów kluczowych można zacząć włączać je do treści witryny oraz do SEO na stronie.

Optymalizacja elementów na stronie

W przypadku zupełnie nowej strony internetowej główny nacisk SEO marketingu powinien być położony na elementy strony, takie jak znaczniki tytułu, nagłówki, opisy meta i treść. Podczas dodawania elementów on-page SEO ważne jest, aby nie przekraczać zalecanych limitów znaków i używać odpowiednich słów kluczowych, aby zapewnić, że treść będzie dobrze wyświetlana na stronie wyników wyszukiwania. Oprócz zadowolenia wyszukiwarek, prawidłowe dodanie elementów on-page do każdej strony Twojej witryny pomaga odwiedzającym szybko zdecydować, czy Twoja strona oferuje wartość i odnosi się do ich zapytania.

  • Zgodność z urządzeniami mobilnymi jest priorytetem – kiedyś uważana za dodatek, strona, która dobrze dostosowuje się do każdego urządzenia, jest obecnie koniecznością. W 2014 r. wykorzystanie urządzeń mobilnych po raz pierwszy w historii przewyższyło wykorzystanie komputerów stacjonarnych, sygnalizując znaczącą zmianę w preferencjach konsumentów. Odkąd Google ogłosiło, że obsługa urządzeń mobilnych zacznie wpływać na rankingi w kwietniu 2015 roku, webmasterzy mają za zadanie upewnić się, że ich strony są responsywne.

Opracowanie strategii SEO off-page

Podczas gdy off-page SEO nie musi być idealne, zanim witryna zostanie uruchomiona, ustanowienie kilku podstawowych strategii off-page SEO może przyspieszyć osiągnięcie celów biznesowych poprzez kierowanie ruchu na stronę. Rozważ poniższe kroki, aby rozpocząć swoją przygodę z off-page SEO.

  • Stwórz profile w mediach społecznościowych, które łączą się z Twoją stroną. Tworzenie markowych profili społecznościowych i łączenie ich z nową stroną internetową tworzy powiązanie między własną stroną a wszechświatem mediów społecznościowych. Jak zaczniesz zdobywać zwolenników na mediach społecznościowych, możesz budować relacje z potencjalnymi klientami. Media społecznościowe to także świetny sposób na dotarcie do nowych osób, ponieważ zadowoleni klienci mogą być skłonni do dzielenia się Twoimi postami i stroną z przyjaciółmi. Chociaż nie ma to bezpośredniego wpływu na SEO, może zwiększyć ruch na stronie, co ostatecznie przynosi korzyści Twojej firmie.
  • Zareklamuj profil swojej firmy na stronach innych firm. Szczególnie jest to przydatne dla firm, które potrzebują lokalnego ruchu wyszukiwania, utworzenie profilu biznesowego w witrynach innych firm, takich jak TripAdvisor i Yelp, jest doskonałym sposobem na uzyskanie reputacji z zaufanych witryn.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here