Kampania AdWords – podstawy, które musisz wiedzieć

0
971
AdWords

Zanim wydasz swoje pieniądze na promocje w internecie, lepiej sprawdź na czym polega reklama AdWords wiele osób korzysta z takiej usługi ale nawet nie wie za co płaci w kampanii AdWords jak zyskuje na tym ich biznes. Czym jest ten marketing, a dokładniej marketing internetowy? Jest to numer jeden na liście rzeczy, które powinien zrobić każdy początkujący przedsiębiorca. Jesteście ciekawi? Sprawdźcie o co chodzi!

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/kampanie-adwords/

Kampania AdWords– sprawdź dlaczego warto

Kampania AdWords, zwana jest również płatnymi linkami jest to jeden z elementów marketingu internetowego. Możemy kupić go w wyszukiwarce Google miejsce na linki prowadzące do twojej strony internetowej. W ten sposób masz pewność, że po wpisaniu pytania internauta przekieruje się na odnośnik do twojej strony. Link powinien pojawić się na górze lub na dole strony w miejscu przeznaczonym na reklamy.

Bardzo ważne jest to, że płacisz tylko za kliknięcie w dany link. Model tego rozliczenia zwany jest PPC, czyli Pay Per Click. Kampania AdWords jest częścią SEM, czyli marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Kolejnym elementem jest ESO, czyli Search Engine Optimization. 

SEO, są to wszystkie działania, które sprawią że twoja witryna będzie o wiele bardziej przyjazna dla wyszukiwarki internetowej. Jeżeli mówimy o wyszukiwarce internetowej, chodzi nam przede wszystkim o Google ponieważ jest to hegemon w tej dziedzinie.

Aby znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwania jest to często bardzo trudna praca kropka na efekty takiej dobrej optymalizacji strony, należy czekać nawet kilka miesięcy. Tymczasem jeżeli zdecydujemy się na szybsze optymalizowanie strony, możemy zdecydować się na kampanie AdWords. W ten sposób szybciej dotrzemy do potencjalnych klientów.

Zalety korzystania z kampanii AdWords

Do głównych zalet należy przede wszystkim zaliczyć szybkość realizacji zlecenia. Linki sponsorowane są mniej irytujące niż klasyczne Reklama, która wyskakuje kiedy tylko przeglądasz ulubiony serwis internetowy. Większość osób używa również wtyczek blokujących reklamy, ale nadal widzę oni kampanie AdWords kropka Z badań przeprowadzonych dla Geminus w 2019 roku wynika, że aż 62% Polaków kupuje online i klikanie w reklamy AdWords

Jest to naprawdę spora liczba, dlatego prowadzenie kampanii najlepiej powierzyć specjalistom. Z pozoru jest to banalne. Jednak agencja reklamowa czy też internetowa potrafi wykonać to zadanie lepiej.

Podsumowując, skuteczna kampania AdWords pozwala na szybkie dotarcie do potencjalnych nabywców twojego produktu czy też usługi. Wraz z odpowiednim pozycjonowaniem Twojej strony, czyli za dbaniem o wysokim miejsce bezpłatnych wynikach wyszukiwania, tworzy ogromne narzędzie marketingu internetowego.

Zobacz też: http://www.student-zarabia.pl/na-jakie-ulgi-moze-liczyc-nowy-przedsiebiorca/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here